Co się mogło stać podczas jazdy zaczeło grzechotać w silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zibi73
    Classic
    • 2010
    • 4

    Co się mogło stać podczas jazdy zaczeło grzechotać w silniku

    Zamieszczone przez Oktawa

    No właśnie, wydaje się, że zimą czujka wnętrza nie pełni takiej roli jak latem. I to mnie dziwi. Gdyby pełniła, nie byłoby chyba tego skokowego wzrostu temperatury, przy przesunięciu o jeden ząbek.

    Gdy tem. spadnie poniżej +5st.sprężarka ci się nie włączy-nawet jeśli naciśniesz pezycisk AC i będzie się świecić dioda. :wink:
    Zrób sobie eksperyment :arrow: gdy tem. będzie + 15 + 20 st. nie włączj AC(żeby było tak jak w zimę) i przesuń pokrętło o jeden czy dwa ząbki :idea: umawiamy się, że początkowo masz nastawione 18 st. czyli maks. w lewo.
    Sprawdzisz tym czy tak samo gwałtownie ci dogrzewa jak w zimę czy nie :szeroki_usmiech

    Oczywiście musisz jeszcze wziąć poprawkę (jak już niektórzy przedemną pisali)na odczucia ciepła w zimie i w lecie.

    Powodzenia

    P.S.
    Próby oczywiście zacznij po uprzednim rozgrzaniu silnika ops:
  • Tomtrack
    Classic
    • 2009
    • 13

    #2
    Co się mogło stać podczas jazdy zaczeło grzechotać w silniku

    Podczas jazdy przy prędkości ok 100/h zaczeło grzechotać w motorze iod razu stracił na mocy pali jakby na 3 gary przedtem przy odpalaniu tak sobie cykał a teraz grzechocze i silnikiem szarpie jak diabli rozrzad zmieniany 20 tys temu na oko wszystko tam ok.oleju ,płynu chłodzącego nie ubyło, moze ktos coś pomoże.

    Komentarz

    • oziemi
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 399

      #3
      Może zawór się z tłokiem przywitał, był tu na forum chyba podobny przypadek :? A dymi?
      Elegance
      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
      -------------------------------------------

      Komentarz

      • Tomtrack
        Classic
        • 2009
        • 13

        #4
        no właśnie dymi......i przy wyższych obrotach jeszczze bardziej grzechocze!!

        Komentarz

        • oziemi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 399

          #5
          Być może rozrząd przeskoczył. Lepiej nie odpalaj tego auta i czym prędzej udaj się do jakiegoś mechaniora
          Elegance
          ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
          -------------------------------------------

          Komentarz

          • Tomtrack
            Classic
            • 2009
            • 13

            #6
            Podczas spokojnej jazdy to możliwe?Jużprędzej uwierzę w zawór a może coś z popychaczami

            [ Dodano: Wto 15 Gru, 09 22:04 ]
            No niestety już wiem..Ukruszył się zawór i latał między dłowicą a tłokiem narobił kipiszu....

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Czyli glowica na zlom, tlok rowniez i moze blok jest caly ale tez watpie. Jaki przebieg ?? popychacze byly kiedys robione ??
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Tomtrack
                Classic
                • 2009
                • 13

                #8
                Przebieg 230 tys nierobione nic tak głowica na złom o tłoku nie wspominam blok chyba ok na razie zostaje w piwnicy silnik przyjechał z Angli w rozbitym VW 4 z przebiegiem 88 421 mil wszystko pzypasowało goście konkretni wymienili w jeden dzień auto hula jak szatan tylko jakby bardziej na lewą stronę drogi ciągnie ale raczej z przyzwyczajenia no i w zapasie został cały osprzęt alejak to mówią jeść nie woła.Mech mówił że jak zaczynała cykać trzeba było od razy głowice do góry i zawory wymieniać a nie ...uj wie na co czekać

                Komentarz

                • pleban
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 580

                  #9
                  Człowieku, zacznij używać znaków przystankowych !
                  Tego się nie da czytać bez interpunkcji
                  była O1 1,6 102 KM
                  była O1 1,9 TDI 90 KM
                  była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                  był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                  jest Ford Tourneo Courier

                  Komentarz

                  • Tomtrack
                    Classic
                    • 2009
                    • 13

                    #10
                    Zamieszczone przez Tomtrack
                    Przebieg 230 tys. nierobione nic, tak głowica na złom o tłoku nie wspominam ,blok chyba ok. na razie zostaje w piwnicy. Silnik przyjechał z Angli w rozbitym VW 4 z przebiegiem 88 421 mil, wszystko pzypasowało, goście konkretni wymienili w jeden dzień. Auto hula jak szatan tylko jakby bardziej na lewą stronę drogi ciągnie, ale raczej z przyzwyczajenia no i w zapasie został cały osprzęt, ale jak to mówią jeść nie woła.Mech mówił że jak zaczynała cykać trzeba było od razy głowice do góry i zawory wymieniać a nie ...uj wie na co czekać

                    Komentarz

                    • oziemi
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 399

                      #11
                      Zamieszczone przez Tomtrack
                      Mech mówił że jak zaczynała cykać trzeba było od razy głowice do góry i zawory wymieniać a nie ...uj wie na co czekać
                      Po co od razu zawory. Klepią popychacze i na nich trzeba było się skupić, a do ich wymiany nie potrzeba ściągać głowicy :idea:
                      Elegance
                      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
                      -------------------------------------------

                      Komentarz

                      Pracuję...